Aktuális ajánlatok mert Lancia
-
Lancia Thema 8.32
€ 4 200,-- 170 000 km
- 04/1990
- 158 kW (215 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, ES-36213 Vigo -
Lancia Ypsilon Y 1.2
€ 4 000,-- 154 803 km
- 10/2013
- 51 kW (69 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
115 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, IT-47922 Rimini -
Lancia Flavia 2000 Berlina I.E. | Unico proprietario | Perfetta
€ 8 900,-- 91 876 km
- 08/1973
- 93 kW (126 LE)
- Veterán autó
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-33170 Pordenone - PN -
Lancia Beta Beta HPE 2.0
€ 4 500,-- 133 000 km
- 03/1982
- 84 kW (114 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-20095 Cusano Milanino -
Lancia Delta 1.4 tjt Silver ecochic Gpl 120cv
€ 3 500,-- 112 000 km
- 07/2013
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Autógáz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-35121 Padova -
Lancia Lybra Lybra 1.8 LS
€ 499,-- 145 489 km
- 08/2007
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
-
8,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, DE-18109 Rostock -
Lancia Delta S
€ 2 900,-- 355 000 km
- 05/2013
- 139 kW (189 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Kereskedő, IT-12040 Castelletto Stura - Cuneo - Cn -
Lancia Fulvia coupè 1.3 S
€ 8 000,-- 85 000 km
- 01/1973
- 66 kW (90 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-18033 camporosso -
Lancia Beta Coupe 2.0 118cv
€ 10 000,-- 50 000 km
- 05/1978
- 86 kW (117 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Magánszemély, IT-84022 Campagna
Egy alumínium motorblokk öntvény, szabványos V6 motorok, a luxusautók legfontosabb technikai jellemzői, melyeket a gyártók szivesen ötvöznek a legmodernebb high-tech fejlesztésekkel. Ehhez jön a könnyűszerkezetes V6 motor 1954-ben, mely a Lancia Aurelia világpremierje volt. Ezek voltak azok az áttörések, melyekkel az 1906-ban alapított olasz Lancia gyártó Olaszország második legfontosabb autógyártójává nőtte ki magát, még mielőtt 1969-ben a piacvezető Fiat átvette volna.
A Lancia márka sportos imázsa
Húsz éven át kínálta a Lancia az olyan modelljeit, mint a Lancia Flaminia, Flavia és Fulvia modellek, s az 1970-es és 1980-as években a Lancia Gamma, Prisma és Thema modellekkel szintén egy széles spektrumú termékpalettát mutatott be a sokféle vonzó, főként nagy teljesítményű autóval, melyek a felső középosztály számára készült szedánok, kabriók és kupék voltak. A sportos imázsnak köszönhetően a Lancia nagy sikeresket ért el a ralli versenyeken is az általuk létrehozott versenyautó-változatokkal, mint például a Lancia Beta és Lancia Delta modellekkel, amelyek a valaha létezett két legsikeresebb ralli autó modellé nőtték ki magukat. Az elbűvölő sporttörténetről a Fiat döntött az 1980-as években, amikor új márkaként megjelent az Alfa Romeo, mely átvette a Lancia helyét a sportkocsik világában.
Átrendeződés a Lancia márkánál, méghozzá a magas tervezési szabványok tekintetében
A márka hagyományaiban is átrendeződött, ami a görög ábécé megjelölésű modelleket illette. A kényelem, a családiasság és egy átlagon felüli alapfelszerelés jellemzi a Lancia új autóit az 1990-es években. A középkategóriás autók sorozatában, a Lancia Delta, a Kappa, a Dedra vagy ezek utódja, a Lancia Lybra esetén mindenekelőtt nagyra értékelték a high-end funkciókat, mint például az Alcantara bőr ülések, amelyek a márka egyik legsikeresebb és legelismertebb modelljévé tették a Lancia legkisebb járműveit. És ez elsősorban a merész dizájnnak volt köszönhető. A Lancia Y, mely az olasz dizájner Enrico Fumina nevéhez fűződik, megalapozta a Lancia hírnevét, mint a gyártó dizájnorientált autója.
A Lancia egyénre szabta a modelljeit
A 21. század fordulóján a Lancia elindított egy kezdeményezést, mely igazodik az avantgárd olasz autógyártás nagy hagyományához. A ferde fényszórókkal, a nagy trapéz alakú hűtőráccsal és a magasra állított index-, illetve a szűk hátsó lámpával a Lancia olyan arcot mutat, mely magas felismerési értékeket produkál az utcán. A kéttónusú lakkozás a Lancia Ypsilon modelljén vagy az egyterű Lancia Musa egyaránt az okos tervezési ötletekről tanúskodnak, csakúgy mint a műszerfal - többek között ezek voltak az új jellemzői a Lancia gyárnak. A tömegautók egyénre szabása volt a fejlesztők vezérelve. Így a Lancia vásárlók csaknem 100 különböző lakkozás közül választhatják ki kedvencüket. Később az anyavállalat, a Fiat is átvette ezt a markáns egyénre szabhatósági stratégiát, és alkalmazta is a Fiat 500 retro modelljén, méghozzá meglehetősen nagy sikerrel. A Lancia modelljei kívül-belül extravagánsak
Az extravagáns dizájn a kidolgozott belső térben is megjelenik a 2002-ben megjelent Lancia Thesis modelljénél, mely a felső középosztályt helyezte előtérbe. Németországban is folytatódott a stratégia, mely az igazi egyéniségek számára kínált autókat, ám a Lancia Thesis 2007-ben alig 100 vásárlót nyert meg. A felső árkategóriában a Lancia érvényesíteni tudta kisautója, az Ypsilon modell értékesítési stratégiáját, ám sokkal kisebb sikert ért el. Pontosan ez a siker volt az, amit az olaszok a 2008-ban bemutatott Lancia Delta modelljétől vártak. Az egyterű jármű alapjául a Fiat Bravo modell is szolgált, már kétféle benzines változatban és három dízeles változatban volt elérhető, melyek már teljesítették az Euro5 szabvány.
- Lancia A 112 Abarth
- Lancia A 112 Elite
- Lancia A 112
- Lancia Beta
- Lancia Dedra
- Lancia Delta
- Lancia Flaminia
- Lancia Flavia
- Lancia Fulvia
- Lancia Gamma
- Lancia HPE
- Lancia K
- Lancia Kappa
- Lancia Lybra
- Lancia MUSA
- Lancia Phedra
- Lancia Prisma
- Lancia Stratos
- Lancia Thema
- Lancia Thesis
- Lancia Trevi
- Lancia Voyager
- Lancia Y
- Lancia Ypsilon
- Lancia Z
- Lancia ZETA