Aktuális ajánlatok mert SEAT
-
SEAT Ibiza
€ 7 600,-ÁFA visszaigényelhető - 149 000 km
- 09/2011
- - kW (- LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
0 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, IT-76125 Canosa di Puglia - Bt -
SEAT Ibiza SEAT IBIZA 1.4
€ 1 100,-- 168 000 km
- 02/2002
- 115 kW (156 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
7,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
187 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, DE-38527 Meine -
SEAT Ibiza 1.2 CR TDi E-Éco*Copa* (Vitesse passe durement)
€ 2 890,-- 200 000 km
- 11/2012
- 55 kW (75 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
3 l/100 km
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-4020 LIÈGE -
SEAT Ibiza 1.4TDi Ecomotive 80
€ 4 250,-- 193 000 km
- 09/2009
- 59 kW (80 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
3,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
99 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, ES-08830 barcelona -
SEAT Ibiza 1.6 CR TDi FR EURO 5b ct ok avec car pass
€ 5 990,-- 149 000 km
- 06/2014
- 77 kW (105 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, BE-1160 Auderghem - Ouderghem - Bruxelles - Brussel -
SEAT Leon Cupra 300 DSG 2.0
€ 7 290,-- 82 083 km
- 04/2018
- 221 kW (300 LE)
- Használt
- 2 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
6,8 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
156 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-14167 Berlin -
SEAT Arona FR Aut. Multi Digital Navi Kamera LED ACC
€ 11 990,-- 11 439 km
- 01/2022
- 110 kW (150 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Benzin
-
5 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
115 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, DE-14167 Berlin -
SEAT Ibiza 2.0 TDI CR
€ 4 999,-- 167 915 km
- 02/2011
- 105 kW (143 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Magánszemély, BE-3630 Maasmechelen -
SEAT Ibiza 1.0 TSI S
€ 13 800,-- 81 000 km
- 09/2019
- 85 kW (116 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
4,6 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
107 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Magánszemély, ES-08105 Barcelona
Auto emoción : autók iránti szenvedély, szenvedélyes autók - ez a SEAT. A Volkswagen csoport spanyol leányvállalata a sportos autók által vált ismertté. VW platformok alapján dinamikus karosszériára épül és az ára is alacsony. A feldolgozás és a felhasznált anyagokat illetően nem kötött semmiféle komprosmisszumot a SEAT, tehát a járművek minősége biztosított. Mint a többi VW márka esetében is, a SEAT használtautóit is megvizsgáltuk közelebbről. A technológia szemmagasságban van a jelenlegi Audi vagy más Volkswagen modellekkel, mindenesetre a spanyol autógyártó bizonyított a gyakorlatiasság és a hosszú élettartam tekintetében – megspékelve egy nagy adag vezetési élménnyel, mely felkelti a járművezető érzelmeit. A SEAT jelenlegi szlogenje is az ”élvezhető technológia”.
A SEAT autói roppant közkedveltek a vásárlók körében
Miért pont SEAT, ha kaphat egy Volkswagent is? Annak, aki valaha ült egy SEAT Leon volánja mögött, aligha hiányzik a VW Golf. Azonos a mérete és a teljesítménye, mint a Volkswagennek, de olyan élénk és olyan rugalmas a kezelhetősége, mint egy Audinak – ez az, amivel a Leon felhívja magára és a többi SEAT modellre a figyelmet. Használtan szintén olyan jó választásnak bizonyul, mint a hasonló Volkswagen modellek. A SEAT Exeo példája is ezt mutatja: a közepes osztályú autó minősége, melyet 2008 és 2013 között építettek, ugyanolyan, mint a wolfsburgi vagy ingolstadti testvére - kivéve az árát, ugyanis a spanyolok gyakran több száz vagy ezer euróval olcsóbban kínálják a járműveket, mint versenytársaik. A következő SEAT modellek évek óta a használtautók vásárlóinak kedvencei:
SEAT Ibiza : A SEAT Ibiza volt az első modell, melyet a spanyol autógyártó önállóan fejlesztett ki . 1984-ben gurult le a szalagról a kisautó első generációja, jelenleg a negyedik generációja kapható 2008 óta. A jelenlegi modell VW Polo platform alapján készült. A SEAT Ibiza nevét a spanyol üdülőszigetről kapta, s jellemzője a csapott hátsó rész. A sportos tapintás nyilvánvalóan nem csak a letisztult alakján érezhető. A motor teljesítménye figyelemre méltó, különösen a Cupra változatban, mely turbófeltöltős és a kompresszor akár 180 LE teljesítményre is képes. A SEAT Ibiza használt sportkupéként is kapható, akár háromajtós változatban is.
SEAT Leon : a kompaktosztályban a SEAT Leon több mint csupán a VV Golf modell technológiai ikertestvére, bár a jelenlegi generációban mindkettő - a SEAT esetében ez a harmadik - esetében beépítették a moduláris keresztirányú mátrixot a Volkswagen modelljeiből. A gyakorlati teszt a SEAT Leon modelljét hozza, ugyanis sportos vezetési stílusa emlékeztet egy kicsit az Audira. Ezen túlmenően az összehasonlítás is látható: a SEAT használtautóként olcsóbb és jobb teljesítményt is nyújt. Ezen túllépve a spanyol élénkség ellenére a fogyasztási szint is mérsékelt, még a 125-150 LE turbómotor és a 110 LE TDI dízel esetében is. A jó kidolgozottság egy következő plusz pont a SEAT számára, csakúgy mint a tágas csomagtér.
SEAT Alhambra : egy másik iker, melynek nem kell rejtegetnie előnyeit. A SEAT Alhambra a VW Sharan modelljén alapul, de a SEAT modellt általában kedvezőbb áron kínálják, mint a hasonló VW változatokat. Az első generációt 1996-ba vezették be és 14 éven keresztül gyártották, 2010-ben követte egy újabb generáció, melyet 2015-ben ismét kissé átdolgoztak. A második sorozat valamivel nagyobb és tágasabb, mint az eredeti változat, ám gyárilag csupán öt ember számára nyújt elég helyet. A VW Sharam modelljével ellentétben a SEAT Alhambra nem annyira pazar - de típustól függően az újabb modellekben megtalálható a xenon fényszóró és a támogató rendszerek.
A SEAT történelme: először még spanyol állami vállalat, ma pedig már a német VW csoport része
1953 óta gyárt a SEAT autókat, saját leírása alapján. Ma a spanyol vállalat az egyik legnagyob autógyártó Európában és világszerte exportál. A SEAT egy mozaikszó, a teljes cégnév rövidítése: Sociedad Española de Automóviles de Turismo – lefordítva: a személygépkocsik spanyol egyesülete. E név alatt jött létre három évvel korábban, 1950. május 9-én, Zona Franca nevű ipari negyed közelében, Barcelonában.
A kezdetek: mint állami tulajdonú vállalat és piacvezető Spanyolországban
A SEAT Spanyolországban állami tulajdonban levő vállalat volt a Franco-időkben, és kizárólag a belföldi piacra gyártott járműveket. A külföldi márkák a magas importvámok miatt távolmaradtak a piactól és a spanyol-nemzetközi vegyesvállalatok közt a SEAT gyorsan piacvezetővé fejlődött. Fiat engedélyeken alapuló autókat gyártottak, hiszen az önálló fejlesztések elég költségesek lettek volna. A legnépszerűbb modellt a spanyolok SEAT 600-nak nevezték el, illetve Seiscientos néven is ismertté vált. A taxisofőrök körében a SEAT olyan, mint a saját márka: az 1970-es évek végén megjelent a Milquinientos - a SEAT 1500 - az általános taximodell.
A Fiattal való együttműködés vége, a Volkswagennel való együttműködés kezdete
A Franco-rezsim végén Spanyolország egyre inkább nyitott Európa felé. A SEAT és a Fiat a belharcok miatt külön utakon folytatta működését. Az 1980-as évek közepétől szoros együttműködés vette kezdetét a Volkswagennel , ami azt eredményezte, hogy a VW csoport fokozatosan átvette a spanyolok vállalatát. A SEAT egyre inkább az exportra összpontosított és kísérletet tett arra, hogy megjelenjen a motorsportban is. A spanyol autógyártó épített egy üzemet Martorellben , mely a maga nemében a legmodernebb volt Európában és hamarosan **számos SEAT-modell fő üzemévé/strong> vált. Mindazonáltal az 1990-es években a válság elérte a SEAT háza táját is. A VW leányvállalata akkoriban piros számokat hozott.
Az út az új évezredben is nehéz, de ígéretes
Az évtized végére a dolgok ismét felfelé íveltek: az új modellek, mint a SEAT Alhambra, a SEAT Toledo vagy a SEAT Leon bestsellerek lettek. Az évezredfordulón a SEAT elmulasztott egy teljesen új dizájnt. Az Audi márkacsoport részeként a hangsúly most a sportos járművekre helyeződik, elfogadható áron. A WTCC-n való részvétel és a saját Leon-Supercopa-Bajnokság fontos részét képezték a stratégiának, melyet a SEAT járműveket ismertté tették. 2012-ben bevezették a jelenlegi logót , s egy új modellel, aSEAT Mii modelljével támadtak, amely meghozta a fordulatot az értékesítésben. Számos ráncfelvarrás, technológiai újítások, új megoldások és egy kompakt SUV: a SEAT jó helyzetben van a jövőre nézve.
A SEAT jelenlegi termékpalettája
Járműkategória | Modell | Gyártási időszak | Megjegyzések |
---|---|---|---|
Kisautók | SEAT Mii | 2011 óta | A New Small Family projekt változata. Azonos alváza van, mint a VW up! és a Škoda Citigo modelljeinek. |
Kisautók | SEAT Ibiza | 2008 óta (4. generáció) | 2012-ben a ráncfelvarrás során új fényszórókat kapott, 2015-ben pedig technikai átalakításra került sor. |
Kompakt osztály | SEAT Leon | 2012 óta (3. generáció) | A VW moduláris keresztirányú mátrixán alapul, csakúgy mint a VW Golf VII, Audi A3 8V és a Škoda Octavia III. Olyan sportváltozatokat is kínál, mint a SEAT Leon Cupra 265 és a Cupra 290. |
Kompaktosztály / Alsó középosztály | SEAT Toledo | 2012 óta (4. generáció) |