Aktuális ajánlatok mert Jeep
-
Jeep Avenger 1.2 Turbo Altitude
€ 16 450,-- 12 584 km
- 06/2024
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
124 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-00146 Roma – RM -
Jeep Avenger 1.2 Turbo Longitude PROMO FLEX
€ 18 990,-- 10 km
- 04/2025
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
-
5,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
124 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10060 Bricherasio - Torino - TO -
Jeep Compass Compass 1.3 turbo t4 phev Limited 4xe at6
€ 16 900,-ÁFA visszaigényelhető - 65 000 km
- 11/2020
- 96 kW (131 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Automata
- Elektromos/benzin
-
1,9 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
47 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10148 Torino - To -
Jeep Avenger 1.2 Turbo Altitude
€ 15 950,-- 22 268 km
- 04/2024
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
124 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-00146 Roma – RM -
Jeep Avenger 1.2 Turbo 100 CV Summit*PROMO*
€ 16 900,-- 51 000 km
- 04/2023
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
124 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-10093 Collegno - To -
Jeep Avenger 1.2 Turbo Altitude Navi
€ 16 980,-- 40 028 km
- 03/2024
- 74 kW (101 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Benzin
- - (l/100 km)
-
124 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-24040 Ciserano - Bergamo - Bg -
Jeep Compass 1.6 MJD 4x2 Longitude Business
€ 12 900,-- 90 000 km
- 05/2018
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. - - (g/km)
Kereskedő, BE-1341 Céroux-Mousty -
Jeep Cherokee 2.0 Multijet II 140cv Longitude FWD 2.0 MJT II LO
€ 9 900,-- 137 134 km
- 04/2015
- 103 kW (140 LE)
- Használt
- - (Előző tulaj)
- Sebességváltó
- Dízel
-
5,3 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
139 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-01100 Viterbo - Vt -
Jeep Renegade Renegade 1.6 mjt Longitude fwd 120cv *PREZZO REALE
€ 9 500,-- 195 000 km
- 05/2016
- 88 kW (120 LE)
- Használt
- 1 előző tulajdonos
- Sebességváltó
- Dízel
-
4,4 l/100 km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők. -
115 g/km (komb.)
A hivatalos üzemanyagfelhasználásról és a hivatalos fajlagos CO2 kibocsátásról további információk a német „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ („Új személygépkocsik üzemanyagfelhasználásának, CO2 kibocsátásának és áramfogyasztásának kézikönyve”) című kiadványban találhatók, amelyek minden elárusítóhelyen, és a Deutsche Automobil Treuhand GmbHnél (Német Autó Vagyonkezelő Kft.), a www.dat.de oldalon ingyenesen elérhetők.
Kereskedő, IT-25062 Concesio - Brescia - BS
A legendás autómárka a Daimler cégtől történt leválás óta a Chrysler LLC tulajdona. Mint minden egyes almárka, a Chrysler és Daimler egyesülésekor közös tulajdonba került 1998-ban.
Előzőleg a Jeep nem márka, hanem a Ford és Bantam által előállított katonai járművek közös elnevezése volt a második világháború alatt. A dzsip vagy más néven SUV (Sports Utility Vehicle - szabadidőautó) egyben az összkerékmeghajtású járművek gyűjtőfogalma, amelyek utas és teherszállításra is alkalmasak. A Jeep kevésbé ismert mint márka, hanem mint az amerikai hadsereg leszerződött haszongépjármű-gyártója, amely sok más vállalat tulajdonában volt már, mielőtt a DaimlerChrysler felvásárolta volna.
Sok legenda kering a Jeep eredetéről. A legkedveltebb, amely széles körben elterjedt feltételezés, hogy a Jeep az angol GP-ből származik, amelynek jelentése General Purpose (minden alkalomra). Mások szerint „Eugene a Jeep” egy népszerű kutyafigura a Popeye képregényből, amely át tudott gázolni a falon, fákat tudott mászni, repülni és minden egyebet tudott, amit akkoriban elvártak a járműről. A valóság az, hogy a név már 20 évvel a második égés előtt, az első világháború során a köztudatba került, és egy szlenget takart a katonai járművekkel kapcsolatban: a „Jeep” az újoncokat vagy a gyári új járműveket jelentette.
Mielőtt a Jeep márkává avanzsált volna, már alapból hosszú történetre tekintett vissza katonai járműként. A motorkerékpárok kiváltására lett hadrendbe állítva, és képes volt az Amerikai Hadsereg különböző katonai egységei között információt továbbítani. Miután az Amerikai Hadsereg tendert írt ki egy kompakt, mindenes gépjármű hadrendbe állítására, a cégek a következő prototípusokat mutatták be: Quad a Willys Overland cégtől, Blitzbuggy az American Bantam Car Co. cégtől és a GP a Fordtól. Később további fejlesztéseket hajtottak végre a járműveken, hogy azok megfeleljenek a hadsereg követelményeinek, különösen a célsúlynak. Végezetül a Willys járműve lett a nyertes és így ez a cég határozta meg ezután a Jeepre vonatkozó szabályokat, amit a másik kettő gyártó elfogadott. 1941-ben a Willys 16000 jármű gyártására kapott megbízást. A Ford még ugyanabban az évben beszállt a gyártásba a termelés felfuttatása végett. Nemcsak az amerikai támadó erők, hanem a francia, holland és még a Vörös Hadsereg is bevetette a Jeepeket a második világháború alatt.
A Jeep már a háború alatt is megtalálta a helyét a civil szférában, mint munkaeszköz. A többletkészleteket a hadsereg eladta, a korrodált járműveket felújította és farmoknak és kisvállalkozásoknak adta használatra: a könnyű kezelhetőséget és az olcsó javítást a civilek is nagyra értékelték.
A Willys, a Jeep márka első tulajdonosa 1941-ben piacra dobott egy civil Jeepet is a civil lakosság számára. A német gyártó VW és a francia Hotchkiss feladata 1945 után az amerikai megszálló erők Jeepjeinek szerződéses karbantartása volt. Más európai gyártók lemásolták a koncepciót. Nagy-Britanniában például a Land Rover eredeti prototípusa alapvetően Jeep elemekből lett összerakva. Sőt, még Itália legnagyobb autógyártója, a Fiat Campagnola-sorozata is a Jeep sorozaton alapult, továbbá a nemes Alfa Romeo is bemutatott egy terepjárót 1952-ben, a Mille Miglia modellt, ami szintén a Jeep technológiáján alapult.
1953-ban a Jeep márka a Kaiser autógyártóhoz vándorolt át(Kaiser Jeep), amit később 1970-ben az American Motors (AMC) követett, míg végül a a világszerte elismert Chrysler 1987-ben az AMC által tervezett Jeep Wrangler modellel együtt át nem vette a legendás márkát.
Ma, 65 évvel a második világháború befejezése után a Jeep márka továbbra is teljesítményt, agilitást, könnyedséget és karakterisztikus stílust jelent, amit a vásárlók gyakran asszociálnak szabadsággal és kalandvággyal. Még a sűrű városi közlekedés során sem, ahol minden apró parkolási terület kincset ér és a középkori európai utcákon néha lehetetlen helyet találni, lehet a Jeep rajongókat eltéríteni attól, hogy továbbra is gyerekkori álomautókat vezessék. Különben is, a legtöbb csomagtérben nagy és sokat fogyasztó jármű nem igazán állja meg a helyét a klíma és CO2 2-kibocsátás korában.